Suntem un magazin online în expansiune!
Căutăm să ne mărim echipa!
Ești pasionat de tehnologie? Calculatorul nu are secrete pentru tine? Rețelele sociale îți sunt prietene?
Ai gândire logică, ești un problem solver, ai intuiție și imaginație? Uită-te mai jos la condiții și trimite-ne CV-ul tău!
Cine e candidatul ideal?
- Studii superioare în curs sau finalizate;
- Cunoștințe bune de limba Engleză;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC (Pachet MS Office, Email);
- Cunoștințe de baza de editare foto;
- Experiență în utilizare aplicații social media Facebook, Instagram, Messenger, etc.;
- Cunoștințe de baza SEO – prezintă avantaj
- Abilitați de comunicare, flexibilitate;
- Lucrează bine în echipă.
Responsabilitățile jobului
- Administrarea site pe platforme și conturi marketplace;
- Încărcare produse pe site, actualizare descrieri.
- Întocmire de facturi, AWB, etc.;
- Monitorizarea stocurilor și gestionarea produselor în magazin Online;
- Gestionarea rețelelor de socializare.
Ce oferim?
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru plăcut alături de o echipa tânăra și motivată.
Detalii suplimentare
- Jobul este full time;
- Activitatea se desfasoara de la birou.
Va rugam sa ne trimiteti CV-urile pe adresa de e-mail: ezon.ro@gmail.com