- Ghidul studentului
- Regulament cadru privind activitatea profesională a studenţilor
- Regulament cadru privind evaluarea studenţilor
- Codul drepturilor şi obligaţiilor studentului din USV
- Desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru învățământul superior
CUANTUMURI MINIME ȘI MAXIME ALE BURSELOR
CONDIȚII PROMOVARE LA ÎNCEPUTUL SEMESTRULUI II
CRITERII SPECIFICE PRIVIND ACORDAREA BURSELOR 2022/2023
BURSĂ DE PERFORMANŢĂ ŞTIINŢIFICĂ (BPS)
BURSĂ SPECIALĂ (BS)
BURSĂ SOCIALĂ
TERMENUL LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR ESTE 10 MARTIE 2023 pt. BPS/BS.
TERMENUL LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR ESTE 13 MARTIE 2023 pt. BSocială.
SEM II 2022-2023
Plata burselor se face prin card bancar. Studenţii bursieri care nu au avut niciodată bursă în timpul şcolarităţii la facultatea noastră şi nu au card se vor adresa uneia din următoarele bănci în vederea obţinerii acestuia: BRD, ING, Banca Transilvania, Raiffeisen, BCR, UniCredit TIRIAC Bank, OTP Bank, ALPHA Bank.
CONTURILE IBAN se vor comunica Biroului Social-Burse al USV urgent, astfel:
- personal – camera F 101 (etaj 1), corpul F al USV;
- prin email – la adresa social@usv.ro, precizându-se: numele şi prenumele, CNP-ul, facultatea/ specializarea/anul de studiu şi contul.
Notă internă despre cazarea studenților în cămine 2023
Repartizare Caminul Studentesc C1
Repartizare Caminul Studentesc C2
Repartizare Caminul Studentesc C3
Repartizare Caminul Studentesc C4
Repartizare Caminul Studentesc C6
Solicitanți cazare actualizat după contestații 2023/2024
CRITERII CAZARE – Hotărârea nr.14 / FIESC / 7.06.2017
Rapoarte
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2022
- Raportul CEAC-FIESC 2022
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2021
- Raportul CEAC-FIESC 2021
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2020
- Raportul CEAC-FIESC 2020
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2019
- Raportul CEAC-FIESC 2019
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2018
- Raport de evaluare a calității 2018
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2017
- Raport de evaluare a calității 2017
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2016
- Raport de evaluare a calității 2016
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2015
- Raport de evaluare a calității 2015
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2014
- Raport de evaluare a calității 2014
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2013
- Raport de evaluare a calității 2013
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2012
- Raport de evaluare a calității 2012
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2011
- Raport de evaluare a calității 2011
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2010
- Raport de evaluare a calității 2010
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2009
- Raport de evaluare a calității 2009
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2008
- Raport de evaluare a calității 2008
- Raport de activitate 2004-2008
- Ordin Decan responsabili protectia securitatea muncii (143)
- Ordin Decan numire Comisia de Acordare a Burselor la nivel de Facultate (136)
- Ordin Decan numire studenti in Comisiile de lucru ale Consiliului Facultatii (135)
- Ordin numire sefi de semigrupe (119)
- Ordin Decan numire responsabili programe de studiu/domenii de studiu (73)
- Ordin Decan numire comisie orar (45)
1. Hotararea 39 privind numirea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practica pentru proiectul de diploma/ Elaborarea proiectului de diploma, anii IV, licenta si Practica de cercetare/ Practica pentru elaborarea lucrarii de disertatie, anii II, masterat
- [DOC]
2. Hotararea Consiliului Facultatii nr. 38 privind organizarea practicii de vară 2023
- [DOC]
4. Hotarari ale Consiliului Facultatii pentru activarea disciplinelor optionale
5. Hotararea 26 aprobare procedura repartizare studenti programe studiu
- [DOC]