- Ghidul studentului
- Regulament cadru privind activitatea profesională a studenţilor
- Regulament cadru privind evaluarea studenţilor
- Codul drepturilor şi obligaţiilor studentului din USV
- Desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru învățământul superior
Modele cereri studenţi
- Cerere mobilitate [descarcă]
- Cerere eliberare situaţii şcolare [descarcă]
- Cerere întrerupere studiu [descarcă]
- Cerere retragere [descarcă]
- Cerere revenire examatriculare în acelaşi an universitar [descarcă]
- Cerere restituire taxă [descarcă]
- Cerere reînmatriculare în an diferit de anul exmatriculării [descarcă]
Sprijin financiar ESCCA și ESM
Studenți care pierd bursa în semestrul II, 2023/2024
Burse acordate:
- Liste finale CABF Burse sociale orfani venit
- Liste finale CABF Burse sociale ocazionale
- Liste finale CABF Burse sociale bolnavi
- Liste finale CABF Masterat BPerformanta
- Liste finale CABF SE BPerformanta
- Liste finale CABF IETTI BPerformanta
- Liste finale CABF IEN BPerformanta
- Liste finale CABF ESM BPerformanta
- Liste finale CABF ESCCA BPerformanta
- Liste fianle CABF C BPerformanta
- Liste finale CABF AIA BPerformanta
- Liste finale CABF Burse Români de pretutindeni rezultate remarcabile
- Liste finale CABF aprobare BPS
- Liste finale CABF aprobare BSpeciala
CRITERII SPECIFICE PRIVIND ACORDAREA BURSELOR 2023/2024
Valori pentru toate categoriile de burse
Art.61. – Categorii de venituri supuse impozitului pe venit
R53 Regulament cadru privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin financiar și material
Hotărâre Senat 82/26 octombrie – plafoane minime și maxime ale burselor acordate în cadrul USV
BURSĂ DE PERFORMANȚĂ PENTRU REZULTATE DEOSEBITE LA ÎNVĂȚĂTURĂ
BURSĂ DE PERFORMANŢĂ ŞTIINŢIFICĂ (BPS)
BURSĂ SPECIALĂ (BS)
BURSĂ SOCIALĂ
CERERI
Plata burselor se face prin card bancar. Studenţii bursieri care nu au avut niciodată bursă în timpul şcolarităţii la facultatea noastră şi nu au card se vor adresa uneia din următoarele bănci în vederea obţinerii acestuia: BRD, ING, Banca Transilvania, Raiffeisen, BCR, UniCredit TIRIAC Bank, OTP Bank, ALPHA Bank.
CONTURILE IBAN se vor comunica Biroului Social-Burse al USV urgent, astfel:
- personal – camera F 101 (etaj 1), corpul F al USV;
- prin email – la adresa social@usv.ro, precizându-se: numele şi prenumele, CNP-ul, facultatea/ specializarea/anul de studiu şi contul.
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C1
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C2
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C3
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C4
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C6
Lista studenților din anii I licența și masterat aflați pe lista de rezervă
Lista studenților din anii II – IV licența și anii II masterat aflați pe lista de rezervă
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 anii II-IV licenta si anul II masterat
Solicitări cazare înmatriculați anul I licență 2024-2025
Solicitări cazare înmatriculați anul I masterat 2024-2025
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 și punctajele aferente DUPĂ CONTESTAȚII
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 și punctajele aferente
Formular cerere cazare 2024-2025
CRITERII CAZARE – Hotărârea nr.14 / FIESC / 7.06.2017
VARĂ 2024
Lista finală locații tabără studențească vacanța de vară
Anunț întrunire comisie distribuire locații tabere
Lista finală după contestații tabară studențească vacanța de vară
Selecția studenților ce vor beneficia de tabără de vară 2024
Anunț întrunire comisie acordare tabere
Rapoarte
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2023
- Raportul CEAC-FIESC 2023
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2022
- Raportul CEAC-FIESC 2022
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2021
- Raportul CEAC-FIESC 2021
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2020
- Raportul CEAC-FIESC 2020
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2019
- Raportul CEAC-FIESC 2019
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2018
- Raport de evaluare a calității 2018
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2017
- Raport de evaluare a calității 2017
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2016
- Raport de evaluare a calității 2016
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2015
- Raport de evaluare a calității 2015
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2014
- Raport de evaluare a calității 2014
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2013
- Raport de evaluare a calității 2013
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2012
- Raport de evaluare a calității 2012
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2011
- Raport de evaluare a calității 2011
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2010
- Raport de evaluare a calității 2010
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2009
- Raport de evaluare a calității 2009
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2008
- Raport de evaluare a calității 2008
- Raport de activitate 2004-2008
- Ordin Decan Ordin comisii fișe discipline planuri învățământ (200)
- Ordin Decan responsabili protectia securitatea muncii (143)
- Ordin Decan numire Comisia de Acordare a Burselor la nivel de Facultate (136)
- Ordin Decan numire studenti in Comisiile de lucru ale Consiliului Facultatii (135)
- Ordin numire sefi de semigrupe (119)
- Ordin Decan numire responsabili programe de studiu/domenii de studiu (73)
- Ordin Decan numire comisie orar (45)
1. Hotararea 39 privind numirea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practica pentru proiectul de diploma/ Elaborarea proiectului de diploma, anii IV, licenta si Practica de cercetare/ Practica pentru elaborarea lucrarii de disertatie, anii II, masterat
- [DOC]
2. Hotararea Consiliului Facultatii nr. 38 privind organizarea practicii de vară 2023
- [DOC]
4. Hotarari ale Consiliului Facultatii pentru activarea disciplinelor optionale
5. Hotararea 26 aprobare procedura repartizare studenti programe studiu
- [DOC]