- Ghidul studentului
- Regulament cadru privind activitatea profesională a studenţilor
- Regulament cadru privind evaluarea studenţilor
- Codul drepturilor şi obligaţiilor studentului din USV
- Desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru învățământul superior
Modele cereri studenţi
- Cerere mobilitate [descarcă]
- Cerere eliberare situaţii şcolare [descarcă]
- Cerere întrerupere studiu [descarcă]
- Cerere retragere [descarcă]
- Cerere revenire [descarcă]
- Cerere restituire taxă [descarcă]
- Cerere reînmatriculare [descarcă]
- Cerere de reînscriere în an refacere credite [descarcă]
Contestațiile pentru BURSA SOCIALĂ – CATEGORIA VENIT ȘI OCAZIONALĂ, se primesc la Secretariatul de facultate, joi și vineri(14-15 noiembrie 2024), interval orar 9.00 – 11.00.
- BID AIA dual
- BID C dual
- BID SE dual
- BP AIA
- BP C și C dual
- BP domeniul IETTI
- BP domeniul Inginerie energetică
- BP ESCCA
- BP ESM
- BP masterate
- BP SE și SE dual
- BPS
- BSoociala orfani
- BSpeciala
- BID AIA-DUAL
- BID C-DUAL
- BID SE-DUAL
- BP AIA
- BP C și C-DUAL
- BP domeniul IETTI
- BP domeniul Inginerie energetica
- BP ESCCA
- BP ESM
- BP SE si SE-DUAL
- BP masterate
- Propunere CABF BPS
- Propunere CABF BSociala bolnavi
- Propunere CABF BSoociala orfani
- Propunere CABF BSpeciala
- Recomandare BCAF Bursa specială premiul I Olimpiada națională 2024
- Recomandare BCAF Bursa specială premiul I Student pentru 1 zi 2024
Contestațiile se depun ÎN SCRIS, FIZIC, la Secretariatul de Facultate până luni, 11 noiembrie 2024, interval orar 9.00 – 11.00.
Documente Bursă socială bolnavi
Documente Bursă socială ocazională
Documente Bursă socială, orfani, plasament, familie monoparentală, venit
Criterii specifice acordare burse și alte forme de sprijin financiar la nivel FIESC 2024 – 2025
Regulamentul de acordare a burselor
Cuantumuri minime și maxime pentru toate categoriile de burse și a altor forme de sprijin financiar
FORMULARE
- FIȘA EVALUARE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ (ANEXA 1)
- FIȘA EVALUARE BURSĂ SPECIALĂ (ANEXA 3)
- ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (ANEXA 5)
- FORMULAR BS ORFAN, MONOPARENTAL, SOCIAL (ANEXA 6)
- FORMULAR BS BOALĂ (ANEXA 7)
- FORMULAR BS OCAZIONALE (ANEXA 8)
- DECLARAȚIE DE AUTENTICITATE (ANEXA 9)
Plata burselor se face prin card bancar. Studenţii bursieri care nu au avut niciodată bursă în timpul şcolarităţii la facultatea noastră şi nu au card se vor adresa uneia din următoarele bănci în vederea obţinerii acestuia: BRD, ING, Banca Transilvania, Raiffeisen, BCR, UniCredit TIRIAC Bank, OTP Bank, ALPHA Bank.
CONTURILE IBAN se vor comunica Biroului Social-Burse al USV urgent, astfel:
- personal – camera F 215 (etaj 2), corpul F al USV;
- prin email – la adresa social@usv.ro, precizându-se: numele şi prenumele, CNP-ul, facultatea/ specializarea/anul de studiu şi contul.
ANUNȚ CAZAREA ÎN CĂMINE 2024-2025
ANUNȚ SUBVENȚIE CAZARE 2024-2025
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C1
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C2
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C3
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C4
Repartizare studenți în Caminul Studențesc C6
Lista studenților din anii I licența și masterat aflați pe lista de rezervă
Lista studenților din anii II – IV licența și anii II masterat aflați pe lista de rezervă
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 anii II-IV licenta si anul II masterat
Solicitări cazare înmatriculați anul I licență 2024-2025
Solicitări cazare înmatriculați anul I masterat 2024-2025
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 și punctajele aferente DUPĂ CONTESTAȚII
Lista cu studenții care au solicitat cazare 2024-2025 și punctajele aferente
Formular cerere cazare 2024-2025
CRITERII CAZARE – Hotărârea nr.14 / FIESC / 7.06.2017
VARĂ 2024
Lista finală locații tabără studențească vacanța de vară
Anunț întrunire comisie distribuire locații tabere
Lista finală după contestații tabară studențească vacanța de vară
Selecția studenților ce vor beneficia de tabără de vară 2024
Anunț întrunire comisie acordare tabere
Rapoarte
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2023
- Raportul CEAC-FIESC 2023
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2022
- Raportul CEAC-FIESC 2022
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2021
- Raportul CEAC-FIESC 2021
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2020
- Raportul CEAC-FIESC 2020
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2019
- Raportul CEAC-FIESC 2019
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2018
- Raport de evaluare a calității 2018
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2017
- Raport de evaluare a calității 2017
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2016
- Raport de evaluare a calității 2016
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2015
- Raport de evaluare a calității 2015
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2014
- Raport de evaluare a calității 2014
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2013
- Raport de evaluare a calității 2013
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2012
- Raport de evaluare a calității 2012
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2011
- Raport de evaluare a calității 2011
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2010
- Raport de evaluare a calității 2010
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2009
- Raport de evaluare a calității 2009
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2008
- Raport de evaluare a calității 2008
- Raport de activitate 2004-2008
- Ordin Decan Ordin comisii fișe discipline planuri învățământ (200)
- Ordin Decan responsabili protectia securitatea muncii (143)
- Ordin Decan numire Comisia de Acordare a Burselor la nivel de Facultate (136)
- Ordin Decan numire studenti in Comisiile de lucru ale Consiliului Facultatii (135)
- Ordin numire sefi de semigrupe (119)
- Ordin Decan numire responsabili programe de studiu/domenii de studiu (73)
- Ordin Decan numire comisie orar (45)
1. Hotararea 39 privind numirea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practica pentru proiectul de diploma/ Elaborarea proiectului de diploma, anii IV, licenta si Practica de cercetare/ Practica pentru elaborarea lucrarii de disertatie, anii II, masterat
- [DOC]
2. Hotararea Consiliului Facultatii nr. 38 privind organizarea practicii de vară 2023
- [DOC]
4. Hotarari ale Consiliului Facultatii pentru activarea disciplinelor optionale
5. Hotararea 26 aprobare procedura repartizare studenti programe studiu
- [DOC]