- Ghidul studentului
- Regulament cadru privind activitatea profesională a studenţilor
- Regulament cadru privind evaluarea studenţilor
- Codul drepturilor şi obligaţiilor studentului din USV
- Desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru învățământul superior
Modele cereri studenţi
- Cerere mobilitate definitiva pentru studentii ce vin la USV [descarcă]
- Cerere mobilitate [descarcă]
- Cerere eliberare situaţii şcolare [descarcă]
- Cerere întrerupere studiu [descarcă]
- Cerere retragere [descarcă]
- Cerere revenire [descarcă]
- Cerere restituire taxă [descarcă]
- Cerere reînmatriculare [descarcă]
- Cerere de reînscriere în an refacere credite [descarcă]
- Cerere reînscriere după repetare [descarcă]
- Cerere reînscriere contractare credite [descarcă]
- Formular echivalări note [descarcă]
2025 – 2026
Semestrul I
Listă propuneri burse
(Contestațiile se depun până pe data de 31 octombrie 2025, ora 16.00 la Decanat, sala D104)
Bursa de performanță:
- Automatică și informatică aplicată
- Calculatoare
- Echipamente și sisteme de comandă și control pentru autovehicule
- Echipamente și sisteme medicale
- Electronică aplicată – Rețele și software de telecomunicații
- Managementul energiei – Energetică și tehnologii informatice
- Sisteme electrice
- Masterate
Dual:
Bursă de performanță științifică:
Bursă specială:
Informații acordare Bursă socială
Informații acordare Bursă specială
Informații Bursă de performanată științifică
Valori burse acordate de facultați (HCA 118/21.10.2025)
Criterii specifice acordare burse și alte forme de sprijin financiar la nivel FIESC 2025 – 2026
Regulamentul de acordare a burselor
Cuantumuri minime și maxime pentru toate categoriile de burse și a altor forme de sprijin financiar
FORMULARE
- FIȘA EVALUARE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ (ANEXA 1)
- FIȘA EVALUARE BURSĂ SPECIALĂ (ANEXA 3)
- ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (ANEXA 5)
- FORMULAR BS ORFAN, MONOPARENTAL, SOCIAL (ANEXA 6)
- FORMULAR BS BOALĂ (ANEXA 7)
- FORMULAR BS OCAZIONALE (ANEXA 8)
- DECLARAȚIE DE AUTENTICITATE (ANEXA 9)
Plata burselor se face prin card bancar. Studenţii bursieri care nu au avut niciodată bursă în timpul şcolarităţii la facultatea noastră şi nu au card se vor adresa uneia din următoarele bănci în vederea obţinerii acestuia: BRD, ING, BT, Raiffeisen, BCR, Unicredit, CEC.
Studenții bursieri (care primesc prima dată bursă sau au schimbat banca) au posibilitatea de a transmite CODUL IBAN PERSONAL( nu se accepta conturile altor persoane) la:
- camera F 215 (etaj 2), corpul F al USV;
- completând formularul: [link];
- prin email – la adresa social@usv.ro, precizându-se: numele şi prenumele, CNP-ul, facultatea/ specializarea/anul de studiu şi contul.
Calendar cazare în cămine pentru anul universitar 2025-2026
Repartizare pe cămine anul I de studii înmatriculați în iulie 2025
Repartizare pe cămine anii II-IV licență și anii II masterat
Rezerve cazare anul I de studii cu înmatriculare în iulie 2025
Rezerve cazare anii II-IV licență și anii II masterat
Solicitări cazare campus USV anul I Licență actualizată cu runda 2
Solicitări cazare campus USV anul I Masterat actualizată cu runda 2
Punctaje cazare după contestații
Solicitări cazare 2025-2026 cu punctaje
Formular cerere cazare 2025-2026
CRITERII CAZARE – Hotărârea nr.14 / FIESC / 7.06.2017
2025
Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabară
Proces verbal selecție studenți pentru tabere de vară
Lista solicitari tabere rezultate invatatura și activitati extracurriculare (litera b)
Lista solicitari tabere cazuri sociale (litera a)
Anunț întrunire comisie acordare distribuire tabere
Rapoarte
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2024
- Raportul CEAC-FIESC 2024
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2023
- Raportul CEAC-FIESC 2023
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2022
- Raportul CEAC-FIESC 2022
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2021
- Raportul CEAC-FIESC 2021
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2020
- Raportul CEAC-FIESC 2020
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2019
- Raportul CEAC-FIESC 2019
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2018
- Raport de evaluare a calității 2018
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2017
- Raport de evaluare a calității 2017
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2016
- Raport de evaluare a calității 2016
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2015
- Raport de evaluare a calității 2015
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2014
- Raport de evaluare a calității 2014
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2013
- Raport de evaluare a calității 2013
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2012
- Raport de evaluare a calității 2012
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2011
- Raport de evaluare a calității 2011
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2010
- Raport de evaluare a calității 2010
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2009
- Raport de evaluare a calității 2009
- Raport privind activitatea FIESC în anul 2008
- Raport de evaluare a calității 2008
- Raport de activitate 2004-2008
- Ordin Decan privind completarea cu studenți a Comisiilor de lucru ale Consiliului Facultății (102)
- Ordin Decan privind completarea cu studenți a Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității la nivelul facultăţii (101)
- Ordin Decan numire responsabili programe de studiu/domenii de studiu (90)
- Ordin Decan Ordin comisii fișe discipline planuri învățământ (200)
- Ordin Decan responsabili protectia securitatea muncii (143)
- Ordin Decan numire Comisia de Acordare a Burselor la nivel de Facultate (136)
- Ordin Decan numire studenti in Comisiile de lucru ale Consiliului Facultatii (135)
- Ordin numire sefi de semigrupe (119)
- Ordin Decan numire comisie orar (45)
Hotarâri CF mandat 2024-2029
HCF Nr. H21/15.10.2025 – privind numirea Comisiilor de lucru ale Consiliului Facultăţii de Inginerie Electrică şi Ştiinţa Calculatoarelor
HCF Nr. 14/07.04.2025 – privind actualizarea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practică pentru proiectul de diplomă/ Elaborarea proiectului de diplomă la anii IV, studii universitare de LICENȚĂ, Practică de cercetare/ Practică pentru elaborarea lucrării de disertație/ Elaborarea disertației la anii II, studii universitare de MASTERAT, an universitar 2024/2025
HCF Nr. 13/28.03.2025 – privind numirea coordonatorilor pentru Proiecte de diplomă/Lucrări de disertaţie/ Lucrărilor de absolvire promoţia 2026
HCF Nr. 12/17.03.2025 – privind numirea Comisiilor de analizare și revizuire a Planurilor de învățământ și a Fișelor disciplinelor pentru toate programele de studii din FIESC
HCF Nr. 11/10.02.2025 – cu privire la aprobarea grupului de lucru responsabil cu evaluarea cadrelor didactice de către studenți
HCF Nr. 10/16.01.2025 – de aprobare a Procedurii privind repartizarea studenților din anul III, studii universitare de licență, din anul I, studii universitare de masterat pe coordonatori pentru Proiecte de Diplomă și Lucrări de Disertație
HCF Nr. 9/06.12.2024 – privind actualizarea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practică pentru proiectul de diplomă/ Elaborarea proiectului de diplomă la anii IV, studii universitare de LICENȚĂ, Practică de cercetare/ Practică pentru elaborarea lucrării de disertație/ Elaborarea disertației la anii II, studii universitare de MASTERAT, an universitar 2024/2025
HCF Nr. 8/06.12.2024 – privind organizarea practicii pentru anii II și III, studii universitare de licenţă în anul universitar 2024/2025
HCF Nr. 7/30.10.2024 – privind desemnarea cadrelor didactice pentru refacerea activităților și notarea studenților pentru disciplina nepromovată din anii anteriori care nu se regăsește în planul de învățământ al promoției cu care se recuperează disciplina
HCF Nr. 6/23.09.2024 – privind nominalizarea cadrelor didactice ca îndrumătoare de an/ grupă (tutori) pentru anul universitar 2024/2025
HCF Nr. 5/13.09.2024 – privind disciplinele opţionale şi facultative din planurile de învăţământ ale programelor de studii ale Facultăţii de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor, care vor fi valabile în anul universitar 2024/2025
HCF Nr. 4/23.07.2024 – de aprobare a Comisie de soluționare a contestației depuse pentru recorectarea temei de laborator scrise la disciplina Optimizări
HCF Nr. 3/29.04.2024 – privind actualizarea Comisiilor de evaluare a disciplinelor Practică pentru proiectul de diplomă/ Elaborarea proiectului de diplomă la anii IV, studii universitare de LICENȚĂ, Practică de cercetare/ Practică pentru elaborarea lucrării de disertație/ Elaborarea disertației la anii II, studii universitare de MASTERAT, an universitar 2023/2024
HCF Nr. 2/03.04.2024 – de aprobare a Procedurii privind repartizarea studenților din anii III, studii universitare de licență, din anii I, studii universitare de masterat și anul I program de conversie profesională pe îndrumători pentru Proiecte de diplomă/ Lucrări de disertație/ Lucrări de absolvire
HCF Nr. 1/03.04.2024 – privind numirea îndrumătorilor pentru Proiecte de diplomă/Lucrări de disertaţie/ Lucrărilor de absolvire promoţia 2025
